مجوز چین به برداشت از ذخیره سازی های تجاری

عصر ایران یکشنبه 23 فروردین 1405 - 14:01
منابع آگاه از موافقت چین با برداشت شرکت‌های نفتی دولتی از ذخیره‌سازی‌های تجاری خبر دادند.

منابع مطلع اعلام کردند: به‌دلیل جنگ آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران، چین به شرکت‌های نفتی دولتی اجازه داده است که از ذخیره‌سازی‌های تجاری خود برداشت کنند.

به گزارش مهر، بر اساس این گزارش، شرکت‌هایی مانند سینوپک و شرکت ملی نفت چین می‌توانند از ذخیره‌سازی‌های تجاری نگهداری‌شده در پالایشگاه‌ها یا مخازن برداشت کنند.

چین همچنین ماه گذشته از شرکت‌های پالایش نفت خواست امضای قراردادهای تازه برای صادرات فرآورده‌های نفتی را به حال تعلیق درآورند و تلاش کنند محموله‌هایی را هم که پیش‌تر متعهد شده بودند، لغو کنند زیرا تشدید تنش‌ها در خاورمیانه، تولید پالایشگاه‌ها را محدود کرده بود.

چین، بزرگترین واردکننده نفت جهان، حدود نیمی از نفت خام خود را از خاورمیانه وارد می‌کند.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

بیشتر بخوانید