ارائه بیش از ۱۸۰ هزار خدمت دهان و دندان در جنگ تحمیلی

صدا و سیما یکشنبه 23 فروردین 1405 - 13:27
معاون بهداشت وزارت بهداشت از ارائه بیش از ۱۸۰ هزار خدمت دهان و دهان در مراکز جامع سلامت به مردم در طول جنگ تحمیلی خبر داد.

ارائه بیش از ۱۸۰ هزار خدمت دهان و دندان در جنگ تحمیلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، علیرضا رئیسی معاون بهداشت وزارت بهداشت در پیامی ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ۲۳ فروردین ماه؛ روز ملی دندانپزشکی از ارائه بیش از ۱۸۰ هزار خدمت دهان و دهان در مراکز جامع سلامت به مردم در طول جنگ تحمیلی ۴۰ روزه خبر داد و از تلاش‌های جامعه سلامت دهان و دندان، قدردانی کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

«به نام خدای دوستدار لبخند و خالقش

لبخند تجلی سلامتی است؛ که برای خلق آن باید علم را با سرانگشت هنر آمیخت و به اعجاز مهر شکوفه زیبایی را برلب‌ها رویاند.

۲۳ فروردین امسال را در حالی به دندانپزشکان عزیز تبریک می‌گوییم که می‌بایست دوچندان قدردان زحمات مجاهدانه ایشان در ادامه خدمات اورژانسی دهان و دندان به بیش از صد هزار نفر از هموطنان مظلوممان در دوران جنگ و تعطیلات نوروز باشیم. در این دوران حدود ۱۸۰ هزار خدمت دهان و دندان در سراسر کشور در مراکز خدمات جامع سلامت به مردم عزیز کشورمان ارائه شده است.

اینجانب ضمن گرامیداشت روز ملی دندانپزشکی از زحمات و تلاش‌های بی وقفه همکاران گرامی فعال در حوزه سلامت دهان و دندان، اساتید گرانقدر اعضا هیأت علمی، دندانپزشکان، دانشجویان و کارکنان مراکز خدمات جامع سلامت و دانشکده‌ها و کلینیک‌های دندانپزشکی سپاسگزاری می‌نمایم و روز‌های پر از امید و آرامش توأم سلامتی برای همگان آرزومندم.»

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.