اماکن تاریخی و موزه‌های فارس روز سه‌شنبه تعطیل است

خبرآنلاین یکشنبه 23 فروردین 1405 - 12:51
اداره روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس در اطلاعیه ای اعلام کرد: موزه‌ها و اماکن تاریخی و فرهنگی و گردشگری فارس به مناسبت شهادت حضرت امام جعفرصادق(ع) تعطیل است.

به گزارش خبرآنلاین، در این اطلاعیه ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) آمده: روز سه شنبه ۲۵ فروردین ماه همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت امام جعفرصادق(ع) کلیه موزه ها و اماکن تاریخی ، فرهنگی تحت پوشش این اداره کل تعطیل است.

بنابراین گزارش مجموعه تاریخی و فرهنگی حافظیه، مجموعه تاریخی و فرهنگی سعدیه، مجموعه تاریخی و فرهنگی زندیه شامل ارگ کریمخانی، موزه پارس، موزه گرمابه حمام وکیل، موزه آب، موزه سنگ‌های تاریخی هفت تنان، تخت جمشید و موزه تخت جمشید، پاسارگاد، نقش رستم، نقش رجب، شهر تاریخی بیشاپور، تنگ چوگان، موزه بیشاپور، موزه مردم شناسی کازرون، قلعه دختر، کاخ اردشیر بابکان فیروزآباد، کاخ ساسانی سروستان، موزه خط و کتابت نی ریز و موزه باغ نشاط لار ازجمله آثار تاریخی ـ فرهنگی تحت پوشش این اداره کل است.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.