دستگیری ۲ سارق سابقه‌دار در شاهرود؛ اقرار به ۲۰ فقره سرقت اماکن و کابل

خبرگزاری مهر یکشنبه 23 فروردین 1405 - 12:16
شاهرود- جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری دو سارق سابقه‌دار در شهرستان شاهرود خبر داد و گفت: این متهمان به انجام ۲۰ فقره سرقت اماکن خصوصی و سیم و کابل برق اعتراف کردند.

سرهنگ مسعود تقدیسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری پلیس، اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در شاهرود، به سرعت گشت‌های انتظامی و پلیس‌های تخصصی، اقدامات فنی و ویژه خود را آغاز کردند.

وی با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس در این راستا، افزود: سرانجام ماموران انتظامی کلانتری ۱۴ رویان موفق به شناسایی و دستگیری دو سارق سابقه دار، در عملیات غافلگیرانه شدند.

تقدیسی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات پلیس به ۲۰ فقره سرقت اماکن خصوصی و سیم و کابل برق اقرار کردند، اظهار داشت: با تکمیل پرونده، سارقان به مراجع قضایی معرفی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان به شهروندان اطمینان خاطر داد: پلیس شبانه روزی برای تامین نظم و امنیت مردم در تکاپو است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.