سرهنگ مسعود تقدیسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری پلیس، اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در شاهرود، به سرعت گشتهای انتظامی و پلیسهای تخصصی، اقدامات فنی و ویژه خود را آغاز کردند.
وی با اشاره به تلاشهای شبانهروزی پلیس در این راستا، افزود: سرانجام ماموران انتظامی کلانتری ۱۴ رویان موفق به شناسایی و دستگیری دو سارق سابقه دار، در عملیات غافلگیرانه شدند.
تقدیسی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات پلیس به ۲۰ فقره سرقت اماکن خصوصی و سیم و کابل برق اقرار کردند، اظهار داشت: با تکمیل پرونده، سارقان به مراجع قضایی معرفی شدند.
جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان به شهروندان اطمینان خاطر داد: پلیس شبانه روزی برای تامین نظم و امنیت مردم در تکاپو است.












