شهروند مینابی پس از ۷۰ روز از چنگ آدم‌ربایان نجات پیدا کرد

خبرآنلاین یکشنبه 23 فروردین 1405 - 11:17
دادستان عمومی و انقلاب رودبارجنوب کرمان‌ از پایان ۷۰ روز چشم‌انتظاری خانواده یک شهروند مینابی خبر داد و گفت: با تلاش‌های شبانه‌روزی و بهره‌گیری از ظرفیت بزرگان و ریش‌سفیدان منطقه، این فرد که به یکی از کشورهای همسایه منتقل شده بود، سرانجام آزاد شد و به آغوش گرم خانواده بازگشت.

به گزارش خبرآنلاین، حامد محمدی روز شنبه در تشریح جزئیات این پرونده اظهار کرد: این شهروند که ساکن شهرستان میناب است، ۷۰ روز قبل توسط افرادی ربوده و به خارج از مرزهای کشور منتقل شده بود.

وی ادامه داد: از همان ابتدا، با پیگیری‌های جدی قضایی و استفاده از نفوذ اجتماعی معتمدان و ریش‌سفیدان، رایزنی‌های گسترده‌ای برای بازگرداندن وی آغاز شد.

دادستان رودبار جنوب با اشاره به آزادی این فرد از چنگال آدم‌ربایان گفت: هم‌اکنون این شهروند در سلامت کامل بوده و روند قانونی پرونده برای برخورد با عاملان این اقدام در حال پیگیری است.

وی اظهار کرد: دستگاه قضایی با هرگونه عامل ناامنی و شرارت قاطعانه برخورد خواهد کرد، اما در کنار آن، از ظرفیت بی‌بدیل بزرگان طوایف برای حل و فصل دعاوی و صیانت از امنیت منطقه همواره استقبال می‌کند.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.