فیاضی: هیچگونه تنش اجتماعی و کمبود کالاهای اساسی در مازندران احساس نشد

خبرآنلاین یکشنبه 23 فروردین 1405 - 09:55
نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از مدیریت هوشمندانه استاندار مازندران در تنظیم بازار و کنترل استان در شرایط جنگ 40 روزه رمضان و نوروز، گفت: هیچگونه تنش اجتماعی و کمبود کالاهای اساسی در مازندران احساس نشد.

عبدالوحید فیاضی در گفت و گو با خبرآنلاین، با گرامیداشت یاد شهدای جنگ رمضان، اظهار داشت: امسال سال ویژه و استثنایی برای مازندران بوده و بر اساس آمارها بالغ بر بیست میلیون نفر در این ایام وارد استان شدند.

وی افزود: در شرایط فعلی که همچنان مسافران و جنگ زده در استانها حاضر هستند، هیچ کمبودی در تامین کالاهای اساسی، مدیریت انرژی، تنظیم بازار و تامین آرد و نان مورد نیاز مردم احساس نشده است.

مشروح مصاحبه جعفر کندی با نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس را در ویدئو مشاهده کنید.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.