بررسی طرح‌های راه و شهرسازی حوزه منگشت

صدا و سیما یکشنبه 23 فروردین 1405 - 08:45
در نشست مشترک مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان با نماینده مردم ایذه، باغملک، صیدون و دزپارت و فرمانداران و مسئولان حوزه انتخابیه منگشت مسائل و مشکلات طرح‌های راه و شهرسازی بررسی شد.

به گزارش گروه مسکن و شهرسازی خبرگزاری صداوسیما ، روح اله عمادی، مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان با اشاره به برگزاری نشست بررسی مسائل و مشکلات طرح های راه و شهرسازی با حضور نماینده مردم ایذه، باغملک، صیدون و دزپارت و فرمانداران و مسئولان حوزه انتخابیه منگشت گفت: در این نشست 3 ساعته مسائل و چالش‌های حوزه راه و شهرسازی حوزه انتخابیه با حضور فرشاد ابراهیم‌پور، نماینده مردم ایذه، باغملک، صیدون و دزپارت در مجلس شورای اسلامی، جمعی از معاونین و مسئولان محلی برگزار شد.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان افزود: در این نشست موضوعاتی همچون منازل سازمانی، قانون جوانی جمعیت، مسکن مهر و پروژه‌های راه‌سازی در سطح شهرستان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

عمادی افزود: در این نشست مسائل محلات حاشیه نشین، بافت فرسوده و مسکن مهر و پروژه های راهسازی شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: برای تسریع در اجرای طرح های عمرانی حوزه انتخابیه تصمیماتی اتخاذ شد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.