تصادف ۲ موتورسیکلت در نراق یک کشته بر جا گذاشت

خبرگزاری مهر شنبه 22 فروردین 1405 - 23:58
اراک- رئیس اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی گفت: حادثه تلخ تصادف دو موتورسیکلت در حوالی پمپ بنزین شهر نراق، منجر به جان باختن یک نوجوان ۱۵ ساله و مصدومیت سه نفر دیگر شد.

بهروز ایران نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: عصر امروز شنبه ساعت ۱۸ و ۵۱ دقیقه تماسی با پایگاه اورژانس مبنی بر وقوع سانحه مرگبار ۲ دستگاه موتورسیکلت گزارش شد.

وی افزود: مصدومان این حادثه که شامل سه نوجوان ۱۳، ۱۴ و ۱۵ ساله بودند، بلافاصله توسط دو دستگاه آمبولانس پایگاه اورژانس دلیجان به بیمارستان امام صادق (ع) این شهر منتقل شدند.

رئیس اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی گفت: متاسفانه یکی از راکبین که نوجوانی ۱۵ ساله بود، به دلیل شدت جراحات وارده در صحنه جان خود را از دست داد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.