مذاکرات ایران و آمریکا با حضور میزبان پاکستانی به‌صورت مستقیم برگزار شد

رکنا شنبه 22 فروردین 1405 - 19:37
ایرنا براساس منابع غربی اعلام کرد که مذاکرات میان هیأت‌های جمهوری اسلامی ایران و ایالات متحده آمریکا با حضور میزبان پاکستانی، به‌صورت مستقیم در اسلام‌آباد برگزار شده است.
مذاکرات ایران و آمریکا با حضور میزبان پاکستانی به‌صورت مستقیم برگزار شد

به گزارش رکنا به نقل از ایرنا،براساس گزارش رسانه‌های غربی، دور نخست این مذاکرات بیش از دو ساعت به طول انجامیده و پس از یک وقفه کوتاه، دور دوم گفت‌وگوها از سر گرفته شده است.

همچنین فعال شدن سریع گفت‌وگوهای کارشناسی و فنی در حاشیه این مذاکرات، از سوی ناظران به‌عنوان نشانه‌ای از پویایی روند رایزنی‌ها و تلاش طرفین برای ورود به جزئیات موضوعات مورد بحث ارزیابی شده است.

گزارش‌ها حاکی است که این مذاکرات با حضور میزبان پاکستانی و در چارچوب تلاش‌ها برای پیشبرد برخی موضوعات مورد اختلاف و رسیدن به تفاهم در حوزه‌های مورد نظر ادامه دارد.

این در حالی است که پیش از این نیز منابع مطلع از ورود گفت‌وگوها به فاز کارشناسی و اعزام اعضای کمیته‌های تخصصی هیأت ایرانی به محل مذاکرات خبر داده بودند.

 

 

اخبار تاپ حوادث

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.