مدیر دفتر فوریت های برق هرمزگان اعلام کرد: در طول دوره جنگ سوم تحمیلی خدشهای به تامین و توزیع برق پایدار در استان هرمزگان وارد نشد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از پاون، محسن عطایی زاده، مدیر دفتر فوریت های برق هرمزگان خبر از انجام ۱۸۴۳ مانور شبکه (قطع و وصل) در طول جنگ چهل روزه داد و گفت: میانگین رفع خاموشیها برای هر فیدر در سطح استان ۴۱ دقیقه بود که این عملکرد نشاندهنده عزم و اراده بالای کارکنان صنعت برق در مواجهه با چالشهای پیشرو است.
مدیر دفتر فوریت های برق هرمزگان ضمن تشکر از مردم هرمزگان بابت صبر و همراهی در این مدت افزود: به شما قول میدهیم که فرزندان شما در صنعت برق هرمزگان برای حفظ آرامش و پایداری برق تمام تلاش خود را به کار خواهند بست.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.