
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، ویژه برنامه تلویزیونی شبکه مستند و برنامه «نردبان» به مناسبت دفاع مقدس سوم و تجاوز آشکار آمریکایی صهیونیستی به کشورمان، روی آنتن میرود.
این ویژه برنامه میزبان جمعی از فیلمسازان مستند، عکاسان و چهرههای فعال در این عرصه شده است.
کسانی که در روزهای دفاع مقدس سوم دوربین برداشته و به ثبت و ضبط جنایات رژیم صهیونیستی و آمریکا پرداختند.
همچنین، دفاع مقدس مردم ایران و ایستادگی آنان در برابر دشمن روایت میشود.
جدیدترین قسمت از این برنامه با حضور موسی جابری، فیلمساز مستند روی آنتن میرود.
او در گفتوگو با حامد شکیبانیا، درباره قصه تنگههای ایران و اقوامش سخن میگوید و از دریچهای جدید به جنگ و فیلمسازی مستند در زمان بحران نگریسته است.
اینکه چرا به خبرهای نرمی، چون تولد توجه نمیکنیم؟! او همچنین پیشنهادهایی به فیلمسازان مستند در روزهای جنگ دارد.
این قسمت از «نردبان» امروز شنبه ۲۲ فروردین ساعت ۱۸ از شبکه مستند سیما پخش میشود و بازپخشهای آن امشب ساعت ۲۴ و فردا یکشنبه ۲۳ فروردین ساعت ۱۲:۳۰ است.
برنامهی تلویزیونی «نردبان» تلاش میکند با نگاهی تخصصی به فیلم و عکس مستند، مروری بر آثار ایرانی و خارجی این حوزه داشته باشد. ویژه برنامهی نردبان، همه روزه ساعت ۱۸ از شبکهی مستند سیما پخش میشود. بازپخش آن نیز ساعت ۲۴ و ساعت ۱۲:۳۰ روز بعد است. این برنامه با اجرای حامد شکیبانیا، کارگردانی و تهیهکنندگی اصغر احمدپور و فاطمه بوربور روی آنتن میرود.