رفع تصرف ۳/۵ هکتار از اراضی ملی در ایام نوروز در استان تهران

صدا و سیما شنبه 22 فروردین 1405 - 15:08
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از رفع تصرف ۳/۵ هکتار از اراضی ملی و دولتی به ارزش تقریبی ۳۴۰ میلیارد تومان در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش گروه مسکن و شهرسازی خبرگزاری صداوسیما، رضا خالقی مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: طرح نوروزی مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی ملی و دولتی در استان تهران از ۲۸ اسفند ۱۴۰۴ تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۵ توسط همکاران یگان حفاظت اراضی اداره کل اجرا شد.

خالقی افزود: در این طرح عوامل یگان حفاظت اراضی به صورت گشت زنی مستمر در سطح اراضی ملی و دولتی استان با هرگونه تعدی و یا ساخت و ساز غیرمجاز برخورد قانونی کردند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت:در ایام نوروز ۲۰ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی ملی و دولتی استان توسط عوامل یگان حفاظت مشاهده و برخورد قانونی لازم با متصرفان انجام شد.

وی تصریح کرد: مساحت تقریبی اراضی رفع تصرف شده در طرح نوروزی مقابله با متصرفان ۳.۵ هکتار و ارزش ریالی آن در حدود ۳۴۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.