نمایندگان استقلال در مراسم چهلم شهدای دانش آموز میناب حاضر شدند

افکار نیوز شنبه 22 فروردین 1405 - 10:35
برخی از نمایندگان باشگاه استقلال با سفر به میناب در مراسم چهلمین روز شهادت دانش آموز مدرسه این شهرستان حاضر شدند.

وریا غفوری کاپیتان و مربی سابق استقلال با همراهی پژمان ماندگاری مدیر رسانه‌ای و مهدی نوروزخانی مدیر حراست و افسر امنیتی باشگاه استقلال امروز (پنجشنبه 20 فروردین) به نمایندگی از این باشگاه، در مراسم چهلم دانش آموزان شهید میناب حضور پیدا کردند.

آن‌ها ضمن گفت‌وگو و ابراز همدردی با خانواده‌های شهدای میناب، برای این عزیزان از درگاه خداوند متعال درخواست صبر کردند و آمادگی باشگاه استقلال جهت هرگونه حمایت از این شهر و خانواده‌های شهدا را اعلام کردند.

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.