برقراری کامل رفت وآمد قطارها در مسیرهای بندرعباس

خبرآنلاین شنبه 22 فروردین 1405 - 09:58
مدیرکل راه آهن هرمزگان گفت: رفت وآمد سیر قطارهای مسافری و باری در همه‌ی مسیرهای منتهی به بندرعباس و بالعکس برقرار است.

به گزارش خبرآنلاین؛ علیرضا نصیری برازنده افزود: هیچ مشکلی برای اعزام مسافران وجود ندارد و این آمادگی برای خدمت‌رسانی وجود دارد.

وی افزود: با تلاش شبانه‌روزی کارکنان پرتلاش مجموعه راه آهن جمهوری اسلامی ایران، تمامی مسیرهای ریلی منتهی به بندرعباس و بالعکس، پس از وقفه ایجاد شده، به دلیل حملات ددمنشانه دشمن آمریکایی_صهیونیی به برخی زیرساخت‌های ریلی مجدداً فعال و رفت وآمد قطارها به طور کامل برقرار شده است.

مدیرکل راه‌آهن هرمزگان گفت: مسیرهای بندرعباس به اصفهان، تهران و مشهد، به همراه ایستگاه‌های بین راهی و بالعکس همگی فعال و آماده خدمت‌رسانی به هموطنان هستند.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.