پیام رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، در پی شهادت دکتر سید کمال خرازی

صدا و سیما شنبه 22 فروردین 1405 - 00:12
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، در پی شهادت دکتر سید کمال خرازی، رئیس شورای روابط راهبردی و از دیپلمات‌های باسابقه کشور، پیام تسلیتی صادر کرد.

پیام رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، در پی شهادت دکتر سید کمال خرازی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما متن پیام تسلیت انصاری رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست بدین شرح است:

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم

انّا لله و انّا الیه راجعون

شهادت دکتر سید کمال خرازی، رئیس شورای روابط راهبردی و دیپلمات باسابقه کشورمان که در پی حمله تروریستی موشکی متجاوزان صهیونیستی-آمریکایی دچار جراحات شدید شده بود، نشان‌دهنده آن است که دشمن زبون برای دستیابی به اهداف پلید خود، هیچ‌گونه تمایزی میان اهداف نظامی و غیرنظامی قائل نیست.

دکتر خرازی در میانه جنگ و در حالی که در سنگر دیپلماسی مشغول خدمت به کشور و نظام بود، هدف حمله‌ای وحشیانه قرار گرفت و پس از چند روز تحمل جراحات شدید، به همسر شهیدش پیوست.

ایشان به عنوان شخصیتی فرهیخته، دانشمند و اندیشمند، چه در جایگاه وزارت امور خارجه و چه در مسئولیت شورای راهبردی، همواره نمونه‌ای برجسته از دولتمردانی بود که هیچ‌گاه منافع شخصی و جناحی را بر منافع ملی ترجیح نداد و صادقانه در خدمت کشور بود.

اینجانب ضمن تسلیت شهادت ایشان و همسر محترمشان شهید منصوره رئیس قاسم به فرزندان و خاندان مکرم خرازی، برای آن شهیدان والامقام علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌نمایم.

شینا انصاری

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست

 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.