حضور ۱۰۰ درصدی کارکنان دولتی در ادارات کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری مهر جمعه 21 فروردین 1405 - 19:16
یاسوج-معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد از حضور ۱۰۰ درصدی کارکنان ادارات دولتی در محل کار خود در دوران آتش بس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مسعود حسینی در خصوص وضعیت کاری کارکنان ادارات دولتی گفت: با توجه به وضعیت فعلی آتش بس در جنگ تحمیلی سوم، از فردا ۲۲ فروردین تا اطلاع ثانوی همه حضور کارکنان به صورت صد درصدی در محل کار الزامی است‌.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دولت اختیارات وضعیت کاری کارکنان دولت را به استانداران واگذار کرده است، افزود: هرگونه تغییر وضعیت کاری کارکنان ادارات استان از طریق روابط عمومی استانداری استان اطلاع‌رسانی می‌شود اما در حال حاضر تصمیم به حضور همه کارکنان گرفته شده است.

وی تصریح کرد: ساعات کاری کارکنان ادارات دولتی از ۸ صبح تا ۱۴ خواهد بود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.