هیات آمریکایی به ریاست ونس برای مذاکره با ایران عازم پاکستان شد

همشهری آنلاین جمعه 21 فروردین 1405 - 17:00
هیات آمریکایی به ریاست معاون رئیس جمهور آمریکا برای برگزاری مذاکرات با ایران عازم پاکستان شد.

به گزارش همشهری آنلاین، جی‌.دی‌ ونس، معاون رئیس جمهور آمریکا امروز جمعه پیش از عزیمت برای مذاکرات صلح با ایران در اسلام آباد: ما مشتاقانه منتظر مذاکره هستیم. فکر می‌کنم مثبت خواهد بود.

وی مدعی شد: اگر ایرانی‌ها مایل به مذاکره با حسن نیت باشند و دست خود را باز کنند، خوب است. اگر آنها بخواهند ما را بازی دهند، متوجه خواهند شد که تیم مذاکره‌کننده چندان پذیرا نیست.

ونس گفت: رئیس جمهور دستورالعمل‌های کاملاً واضحی به ما داده است و خواهیم دید که اوضاع چگونه پیش خواهد رفت.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.