نماینده ولی‌فقیه در سپاه: مذاکره ما با دشمن «برد-برد» نیست مذاکره برنده با بازنده است/ مذاکره کنندگان نگران توافق نباشند؛ در میدان حقمان را می گیریم

خبرآنلاین جمعه 21 فروردین 1405 - 16:36
نماینده ولی فقیه خطاب به تیم مذاکره کننده ایران گفت: اصلاً نگران توافق نباشید، اگر توافق نکردید و آن‌ها در پای میز مذاکره حق ما را ندادند، ما در میدان نبرد حقمان را از آن‌ها خواهیم گرفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عبدالله حاجی صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه قم با اشاره به مذاکره ایران و آمریکا در پاکستان گفت: امروز موضع ما در برابر کسانی که برای مذاکره التماس می‌کنند، برد-برد نیست بلکه مذاکره برنده با بازنده است و ما امروز از این جایگاه با آن‌ها حرف می‌زنیم.

حاجی صادقی ادامه داد: محور وحدت ما ولایت است، نه تقدم بر ولایت و نه تاخر. اعتماد به مسئولان و رزمندگان است.

او افزود: شما نماینده یک امت پیروز هستید. شما امروز نماینده امتی سربلند و در عین حال، خشمگین و عصبانی در برابر دشمن هستید؛ امتی که گفته است ما از انتقام خون اماممان کوتاه نمی‌آییم. پس با قدرت، با روحیه جهادی، از موضع بالا و با تکیه بر قدرت ایمانی با دشمن سخن بگویید.

نماینده ولی فقیه خطاب به تیم مذاکره کننده ایران گفت: اصلاً نگران توافق نباشید، اگر توافق نکردید و آن‌ها در پای میز مذاکره حق ما را ندادند، ما در میدان نبرد حقمان را از آن‌ها خواهیم گرفت.

۳۱۲۱۱

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.