به نظم جدید در تنگه هرمز خوش‌آمدید

مشرق نیوز جمعه 21 فروردین 1405 - 11:35

به گزارش مشرق، سپهر خلجی فعال رسانه در توئیتر نوشت:

یکی از کشورهایی که در اروپا به‌رغم سابقه ریشه‌دار با ایران در یک دهه اخیر با تبدیل شدن به نوچه آمریکا بیشترین دشمنی را علیه کشورمان روا داشت همین آلمان است.حتی در دوره‌ای به هواپیماهای مسافربری ایرانی بنزین نمی‌دادند.

در همه تحریم‌ها و تهدیدها و فتنه‌ها به صورت عریان علیه ایران مشارکت داشتند و از تابستان سال قبل نیز کل ارتباطات خود را قطع و سفارت خود را هم بستند. مواضع صدراعظم آلمان و نیز وزیر خارجه قبلی(آنالنا بربوک) تندترین و بی‌ادبانه‌ترین مواضع سیاسی در این سالها بود. در همه قطعنامه‌ها و موضعگیری‌ها علیه ایران مشارکت فعال داشتند.

اما حالا فشار تنگه هرمز بر اقتصاد آلمان در حال رام کردن این موجودات وقیح، متکبر و سرکش است.

به نظم جدید در تنگه هرمز و دروازه تجارت جهان در خلیج همیشه فارس تحت نظارت و اراده جمهوری اسلامی ایران خوش‌آمدید؛

به نظم جدید در تنگه هرمز خوش‌آمدید

به نظم جدید در تنگه هرمز خوش‌آمدید

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.