در ساعات آتش بس هیچ پرتابی به سوی هیچ یک از کشورها نداشته‌ ایم

خبرگزاری مهر جمعه 21 فروردین 1405 - 01:35
روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۵۷ خود تاکید کرد که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در ساعات آتش بس تا این ساعت مطلقا هیچ پرتابی به سوی هیچ یک از کشورها نداشته‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، متن اطلاعیه شماره ۵۷ روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شرح ذیل است:

بسم اللّه الرّحمن الرّحیم

طی ساعات گذشته خبرگزاری های مختلف گزارش هایی در خصوص حمله پهپادی و موشکی به تاسیسات برخی از کشورهای حاشیه جنوبی خلیج فارس منتشر کرده اند.

به اطلاع می رساند که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در ساعات آتش بس تا این ساعت مطلقا هیچ پرتابی به سوی هیچ یک از کشورها نداشته اند.

اگر این گزارش های منتشره توسط رسانه ها صحت داشته باشند بدون شک کار دشمن صهیونی یا آمریکا است.

نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اگر هر هدفی را مورد اصابت قرار دهند، با شهامت کامل آن را در بیانیه‌ای رسمی اعلام خواهند کرد و هر اقدامی که در بیانیه های اعلامی جمهوری اسلامی ایران نباشد، ارتباطی با ما ندارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.