انفجار کنترل شده مهمات آمریکایی- صهیونی در ابهر

خبرگزاری مهر جمعه 21 فروردین 1405 - 00:04
ابهر- روابط عمومی سپاه شهرستان ابهر از صدای انفجار کنترل شده در روز جمعه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در اطلاعیه روابط عمومی سپاه شهرستان ابهر آمده است:

به استحضار همشهریان عزیز میرساند به دلیل خنثی سازی و انفجار کنترل شده بمب های عمل نکرده باقیمانده از حملات آمریکایی صهیونی در ایام گذشته، درسطح شهرستان احتمال شنیدن صدای انفجار برای ساعاتی از فردا جمعه ۲۱ فروردین ماه جاری وجود دارد.

این اطلاعیه می افزاید: در این خصوص جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد و در صورت شنیده شدن صدای انفجار شهروندان ضمن خونسردی، آرامش خود را حفظ کرده و به شایعات توجه نکنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.