ادارات اصفهان با ۱۰۰ درصد ظرفیت از شنبه فعالیت می‌کنند

خبرگزاری مهر پنج شنبه 20 فروردین 1405 - 20:39
اصفهان- معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان از فعالیت ادارات استان با ظرفیت ۱۰۰ درصدی از شنبه ۲۲ فروردین ماه خبر داد.

ابراهیم معتمدی در گفتگو با خبرنگار مهر در ارتباط با نحوه فعالیت ادارات در روزهای آتی اظهار کرد: براساس دستورالعمل‌های قبلی در خصوص ساعت کار ادارات، از شنبه ۱۴۰۵/۰۱/۲۲ فعالیت ادارات استان با ظرفیت ۱۰۰ درصدی در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۴:۳۰ خواهد بود.

وی افزود: فعالیت کارکنان در روزهای پنجشنبه همانند روال گذشته به صورت دورکاری انجام می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان تأکید کرد: نحوه حضور کارکنان در دستگاه‌های آسیب‌دیده در جنگ تحمیلی اخیر با نظر رئیس دستگاه باید به گونه‌ای تنظیم شود که هیچ‌گونه خللی در ارائه خدمات به شهروندان ایجاد نشود.

وی ادامه داد: فعالیت دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله شهرداری‌ها، مراکز درمانی، دستگاه‌های نظامی و انتظامی و واحدهای عملیاتی مطابق مأموریت‌ها ادامه خواهد داشت و این دستگاه‌ها از شمول این بخشنامه مستثنی هستند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.