کشف یک و نیم تن مرغ فاسد در رباط کریم

خبرگزاری مهر پنج شنبه 20 فروردین 1405 - 20:37
رباط کریم- معاونت فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از کشف یک و نیم تن مرغ فاسد در رباط‌کریم خبر داد.

به گزارش خبرنگارمهر، مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس شهرستان رباط کریم به همراه نمایندگان سازمان‌های بهداشتی و درمانی طی بازدید از واحدهای صنفی این شهرستان، موفق به کشف یک تن و ۵۰۰ کیلوگرم مرغ تاریخ مصرف گذشته و فاسد از یک واحد صنفی متخلف شدند.

بر اساس این گزارش، در بازرسی به‌عمل‌آمده از این صنف، کارشناسان بهداشت، فاسد بودن محموله مرغ را تأیید کردند. متهم بلافاصله دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی، جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

پلیس غرب تهران هشدار داد: شهروندان هرگونه موارد مشکوک در خصوص مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی را به سامانه ۱۱۰ گزارش دهند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.