اعزام ۳ ملی‌پوش سنگ‌نوردی به بازی‌های آسیایی ساحلی

صدا و سیما پنج شنبه 20 فروردین 1405 - 17:42
سه سنگ نورد تیم ملی با کاروان اعزامی ایران به بازی‌های آسیایی ساحلی ۲۰۲۶ سانیا، امروز به چین اعزام شدند.
اعزام ۳ ملی‌پوش سنگ‌نوردی به بازی‌های آسیایی ساحلی
 
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، کاروان اعزامی ایران به بازی‌های آسیایی ساحلی ۲۰۲۶ سانیا، همراه با حضور سنگ‌نوردان تیم ملی، امروز پنجشنبه (۲۰ فروردین ۱۴۰۵) تهران را به مقصد محل برگزاری رقابت‌ها ترک کرد.
 
در میان اعزامی‌ها، تیم ملی سنگ‌نوردی نیز با ترکیبی از چهره‌های شاخص از جمله «رضا علیپور»، «میلاد علیپور»، «محمدرضا سهرابیان» به عنوان ورزشکار و «فرزام دیانی» به‌عنوان داور بین‌المللی، حضور دارند.
 
حضور سنگ‌نوردان تیم ملی کشورمان در این رویداد، یکی از محور‌های مهم کاروان ایران به‌شمار می‌رود که با هدف کسب نتایج قابل توجه در این دوره از رقابت‌ها انجام می‌شود.
 
این کاروان با عنوان «شهدای ناو دنا» در مجموع شامل ۹۹ نفر است که از این تعداد، ۵۷ ورزشکار در قالب ۱۰ رشته ورزشی و ۴۲ نفر به‌عنوان کادر فنی، سرپرستی، پزشکی و رسانه‌ای حضور دارند. 
 
بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده، کاروان ایران در گام نخست به‌صورت زمینی و با ۴ دستگاه اتوبوس از تهران به سمت مرز باجگیران (خراسان رضوی) حرکت کرده و پس از ورود به عشق‌آباد ترکمنستان، سفر هوایی خود را آغاز خواهد کرد. این کاروان سپس از طریق پکن، در دو گروه مجزا راهی سانیا، میزبان بازی‌های آسیایی ساحلی ۲۰۲۶ می‌شود.
 
این شیوه اعزام، به‌دلیل شرایط موجود و محدودیت‌های پروازی، به‌صورت ترکیبی (زمینی–هوایی) در نظر گرفته شده است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.