آغاز فعالیت تمام طلافروشان از شنبه ۲۲ فروردین

خبرگزاری مهر پنج شنبه 20 فروردین 1405 - 17:35
رئیس اتحادیه طلا گفت: با اعمال آتش بس و توقف فعلی جنگ، تمام واحدهای صنفی طلا در سطح کشور از روز شنبه ۲۲ فروردین ماه شروع به فعالیت خواهند کرد.

نادر بذرافشان رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر تهران در گفتگو با مهر اظهار کرد: با توجه به اینکه در صنف طلا موضوع امنیت اهیمت بالایی دارد طی شرایط جنگی بازار نیمه تعطیل بود بنابراین با اعمال آتش بس و توقف فعلی جنگ، تمام واحدهای صنفی طلا در سطح کشور از روز شنبه ۲۲ فروردین ماه شروع به فعالیت خواهند کرد.

وی گفت: بدون شک با آغاز فعالیت اصناف طلا به صورت کامل از روز شنبه، شاهد افزایش عرضه و همچنین افزایش تقاضا در بازار خواهیم بود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

بیشتر بخوانید