خطیب‌زاده: ایران در آستانه پاسخ به نقض آتش‌بس بود | مداخله لحظه آخری یک کشور و پیغام به آمریکا + ویدئو

همشهری آنلاین پنج شنبه 20 فروردین 1405 - 16:21
خطیب‌زاده، معاون وزیر خارجه: ایران دیشب در آستانهٔ پاسخ به نقض آتش بس بود ولی پاکستان مداخله کرد.

به گزارش همشهری آنلاین خطیب زاده گفت: هیئت ایرانی راهی مذاکرات صلح در اسلام‌آباد خواهد شد و آمریکا براساس تعهد خود باید حملات اسرائیل به لبنان را متوقف کند.

🔹او ادامه داد: هرگونه صلح در منطقه باید شامل لبنان باشد و ساعات آینده بسیار حیاتی است.

خطیب زاده افزود: 🔹ایران دیشب در آستانه پاسخ به نقض آتش‌بس بود. پاکستان مداخله کرد و پیام هایی را مبنی بر کنترل اسرائیل از سوی آمریکا منتقل کرد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.