پزشکیان: ایران هرگز خواهران و برادران لبنانی را تنها نخواهد گذاشت

خبرگزاری مهر پنج شنبه 20 فروردین 1405 - 15:40
رئیس جمهور با اشاره به تجاوز رژیم صهیونیستی به لبنان و نقض آتش‌بس نوشت: تداوم این اقدامات، مذاکره را بی‌معنا خواهد کرد. ایران هرگز خواهران و برادران لبنانی را تنها نخواهد گذاشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود پزشکیان رئیس جمهور در ایکس نوشت: تجاوز دوباره رژیم صهیونیستی به لبنان نقض آشکار توافق اولیه آتش‌بس است. این نشانه خطرناکی از فریب و عدم پایبندی به توافقات احتمالی است.

پزشکیان افزود: تداوم این اقدامات، مذاکره را بی‌معنا خواهد کرد. دست‌های ما بر ماشه باقی است. ایران هرگز خواهران و برادران لبنانی را تنها نخواهد گذاشت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

بیشتر بخوانید