آتش‌بس برقرار نشده و جنگ ادامه دارد | آمادگی برای ضربه سهمگین به رژیم اشغالگر

همشهری آنلاین پنج شنبه 20 فروردین 1405 - 15:05
حسین یکتا معتقد است که با وجود هرگونه مذاکره یا تحرک دیپلماتیک، آتش‌بس برقرار نشده و عملیات علیه رژیم صهیونیستی ادامه دارد؛ ضمن اینکه حضور گسترده مردم ایران در صحنه، حمایت خود را از نیروهای مسلح نشان داد.

به گزارش همشهری آنلاین حاج حسین یکتا، فعال فرهنگی و راوی دفاع مقدس، در یک گفت‌وگوی تلویزیونی با تاکید بر ادامه جنگ گفت: تا این لحظه پرچم بالاست و جنگ ادامه دارد. آتش‌بس به معنای توقف عملیات نیست.» وی افزود که نیروهای تحت فرماندهی در حال آماده‌سازی برای ضربه‌ای سهمگین به رژیم صهیونیستی هستند تا امنیت مردم و سرزمین لبنان حفظ شود.

وی افزود: یادآوری این نکته ضروری است که این مواضع پس از سخنان سید مجید موسوی، فرمانده هوافضای کشور، درباره مظلومیت مردم لبنان و انتقام خون شهدای این کشور بیان شد.

یکتا همچنین به حضور گسترده مردم در صحنه‌های اجتماعی اشاره کرده و گفت: این پیام به فرماندهان و مسئولان است که ملت پشت شماست و از هیچ تلاش برای کوتاهی یا عقب‌نشینی حمایت نمی‌کند.

وی تاکید کرد که ملت ایران انتظار دارد مسئولان پای وعده‌ها بایستند و اقدامات لازم را برای حفظ امنیت و اقتدار کشور انجام دهند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.