جاده کندوان و آزادراه تهران- شمال یکطرفه شد

خبرگزاری مهر چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 21:00
ساری - سرپرست مرکز مدیریت راه‌های مازندران از یک‌طرفه شدن محور کندوان و آزادراه تهران–شمال در مسیر جنوب به شمال برای تخلیه بار ترافیکی خبر داد.

علی صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با تشریح آخرین وضعیت ترافیکی محورهای شمالی کشور اظهار کرد: به‌منظور تخلیه بار ترافیکی، مسیر جنوب به شمال جاده کندوان و آزادراه تهران–شمال به‌صورت موقت یک‌طرفه شده است.

وی افزود: در حال حاضر ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور کندوان، حدفاصل مرزن‌آباد تا مجلار، سنگین بوده و تردد خودروها با کندی انجام می‌شود.

سرپرست مرکز مدیریت راه‌های مازندران ادامه داد: تردد در محور هراز به‌صورت دوطرفه برقرار است اما در برخی محدوده‌ها با ترافیک نیمه‌سنگین همراه است.

وی با بیان اینکه در سایر محورهای مواصلاتی کشور ترافیک عادی و روان است، گفت: در ارتفاعات سوادکوه نیز بارش پراکنده باران گزارش شده و رانندگان باید با احتیاط بیشتری تردد کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.