زمان حضور هیات‌های ایرانی و آمریکایی در اسلام‌آباد پاکستان برای مذاکره اعلام شد

همشهری آنلاین چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 18:01
نخست وزیر پاکستان می‌گوید هیئت‌های آمریکایی و ایرانی روز جمعه وارد پاکستان می‌شوند.

به گزارش همشهری آنلاین، فرانس۲۴ نوشت: شهباز شریف، نخست وزیر پاکستان، اعلام کرد: هیئت‌هایی از ایالات متحده و ایران روز جمعه برای مذاکره وارد پاکستان خواهند شد.

همزمان در بیانیه‌ای از سوی وزارت امور خارجه ایران آمده است که عباس عراقچی، وزیر امور خارجه ایران، در تماسی با فرمانده نیروهای مسلح پاکستان که میانجی آتش‌بس شکننده بین آمریکا و ایران است، «نقض آتش‌بس» توسط اسرائیل را مطرح کرد.

در این بیانیه آمده است: عراقچی در تماسی با فیلد مارشال عاصم منیر، فرمانده ارتش پاکستان، «نقض آتش‌بس توسط رژیم صهیونیستی در ایران و لبنان» را مورد بحث قرار داد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.