اطلاعیه رسمی سازمان لیگ فوتبال برای باشگاه‌ها

خبرورزشی چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 17:40
سازمان لیگ فوتبال ایران با انتشار بیانیه‌ای به باشگاه‌ها اعلام کرد تمرینات آماده‌سازی خود برای ادامه رقابت‌ها را آغاز کنند.

در اطلاعیه سازمان لیگ فوتبال ایران آمده است:

"سازمان لیگ پیروزی ملت سرافراز کشورمان در مقاومت حماسی ۴۰ روزه و تحمیل اراده ملی بر متجاوزان را که منجر به عقب‌نشینی دشمن و پذیرش شروط برحق ایران شد، تبریک عرض می‌نماید.

با توجه به نقش مهم فوتبال در شور و نشاط اجتماعی و همچنین لزوم به سرانجام رسیدن بیست و پنجمین دوره لیگ برتر از مدیران عامل محترم باشگاه‌های لیگ برتر درخواست می‌گردد هر چه سریع‌تر اقدامات لازم را برای آماده‌سازی و آغاز تمرینات تیم‌های فوتبال خود به انجام رسانند تا مهیای حضور در مسابقات باقیمانده از بیست و پنجمین دوره لیگ برتر (جام خلیج فارس) گردند.

بدیهی است جزئیات مربوط به از سرگیری مسابقات متعاقبا اعلام می‌گردد.

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.