ضرورت استمرار تولید و فعالیت‌های صنعتی در جهاد پساجنگ

صدا و سیما چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 16:31
رئیس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) بر اهمیت حفظ و ادامه چرخه تولید در دوران پساجنگ تأکید کرد و گفت: در این مسیر ایدرو با تمام توان در خدمت مردم خواهد بود تا تولید و فعالیت‌های صنعتی بدون وقفه ادامه یابد.

تاکید بر تداوم تولید و فعالیت‌های صنعتی در جهاد پساجنگ

به گزارش تحریریه صنعت خبرگزاری صدا و سیما از سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو)، آقای فرشاد مقیمی در دیدار با استاندار هرمزگان با اشاره به روحیه ایثار و حضور مردم در صحنه‌های حساس کشور گفت: مردم ایران همواره نشان داده‌اند که در بزنگاه‌های تاریخی از بنیاد و خاک این سرزمین دفاع می‌کنند و همین مردم هستند که می‌توانند قدرت و توانمندی ایران را به رخ جهانیان بکشند.

وی با بیان اینکه مسیر توسعه صنعت با روحیه کار جهادی ادامه خواهد یافت، افزود: صنعت کشور را با کار جهادی پیش می‌بریم و تلاش می‌کنیم چرخ تولید با قدرت به حرکت خود ادامه دهد.

معاون وزیر صمت همچنین با تأکید بر اهمیت حفظ تولید در شرایط کنونی، از آغاز دوره‌ای تازه با عنوان «جهاد پسا‌جنگ» یاد کرد و گفت: در این مسیر سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) با تمام توان در خدمت مردم خواهد بود تا تولید و فعالیت‌های صنعتی بدون وقفه ادامه یابد.

رئیس هیئت عامل ایدرو، کارکنان و متخصصان صنعت را از نیرو‌های خط مقدم این عرصه دانست و افزود: همان‌گونه که نیرو‌های نظامی با جانفشانی از مردم و کشور دفاع کردند، امروز این صنعتگران و متخصصان هستند که با تلاش، کار و تولید مستمر در صف جانفدایان ایران قرار دارند. 

وی در پایان بر همدلی و هم‌افزایی میان مسئولان، صنعتگران و مردم برای تقویت تولید و پیشرفت کشور تأکید کرد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.