نجات پلیکان در کویر شهرستان بهاباد

خبرگزاری مهر چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 14:50
یزد - سرپرست اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان بهاباد، از نجات یک قطعه پرنده پلیکان توسط نیروهای یگان محیط‌زیست خبر داد.

جواد شکوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: روز گذشته مأموران یگان حفاظت پس از دریافت گزارش مردمی مبنی بر گرفتار شدن یک پلیکان در استخر یکی از باغ‌های روستای دهنو ملااسماعیل بلافاصله به محل اعزام شدند و موفق شدند این پرنده را بدون آسیب‌دیدگی از شرایط خطرناک خارج کنند.

وی افزود: پلیکان نجات‌یافته برای تیمار و مراقبت‌های لازم به پارک آبی کوهستان بهاباد منتقل شد و در حال حاضر تحت نظارت کارشناسان در وضعیت مناسبی قرار دارد.

سرپرست اداره حفاظت محیط‌زیست بهاباد ضمن قدردانی از همکاری مردم منطقه، تأکید کرد: گزارش‌های مردمی نقش مهمی در حفاظت از گونه‌های جانوری دارند و از عموم خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشابه، موضوع را سریعاً به اداره محیط‌زیست اطلاع دهند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.