واکنش تند لیبرمن و گولان به آتش‌بس

افکار نیوز چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 12:15
رهبر حزب دموکرات‌ها در اراضی اشغالی گفت: بنیامین نتانیاهو وعده پیروزی تاریخی و امنیت برای نسل‌ها را داد اما آنچه ما به آن عملاً دست یافتیم یک شکست استراتژیک از خطرناک‌ترین شکست‌هایی است که اسرائیل شناخته است.

 یائیر گولان، رهبر حزب موسوم به دموکرات‌ها در اراضی اشغالی تاکید کرد اسرائیل با یکی از بدترین شکست‌های استراتژیک مواجه شده است. 

یائیر گولان، رهبر حزب دموکرات‌ها در اراضی اشغالی گفت: بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل وعده پیروزی تاریخی و امنیت برای نسل‌ها را داد اما آنچه ما به آن عملاً دست یافتیم یک شکست استراتژیک از خطرناک‌ترین شکست‌هایی است که اسرائیل شناخته است. 

وی گفت: نتانیاهو هیچ کدام از اهداف را محقق نکرده است، نه برنامه هسته‌ای از بین رفته نه تهدید موشک‌های بالستیک، نظام ایران به همان صورت باقی مانده و از این جنگ قدرتمندتر خارج شده است. ایران اورانیوم غنی شده را حفظ می‌کند و کنترل تنگه هرمز را در دست دارد و شروط را دیکته می‌کند و اسرائیل بار دیگر همانطور که در غزه اتفاق افتاد نه تصمیم می‌گیرد و نه تاثیر می‌گذارد. این یک شکست کامل است که امنیت اسرائیل را برای سال‌های آینده تهدید می‌کند. 

همچنین آویگدور لیبرمن، رهبر حزب اسرائیل خانه ما گفت: هرگونه توافق با ایران بدون دست برداشتن آن از تلاش برای نابودی اسرائیل و غنی‌سازی اورانیوم و تولید موشک‌های بالستیک و حمایت از گروه‌ها در منطقه به معنای این است که ما مجبور خواهیم شد در شرایطی سخت‌تر به دور دیگری از درگیری بازگردیم و بهای سنگین‌تری بپردازیم. آتش بس با ایران به نظام این کشور دوره‌ای را برای بازسازی خود می‌دهد.

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.