خط و نشان برای متخلفان ساخت و ساز در مازندران

خبرگزاری مهر چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 12:10
ساری- استاندار مازندران با تأکید بر صیانت از اراضی ملی، نسبت به هرگونه ساخت‌وساز غیرمجاز هشدار داد وگفت:علاوه بر متخلفان، با مدیرانی که در این حوزه کوتاهی کنند نیز برخورد قاطع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی یونسی رستمی پیش از ظهر چهارشنبه در جمع مسئولان استان با اشاره به ضرورت حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی استان اظهار کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی مرتبط موظفند با نظارت مستمر و هماهنگی لازم، از هرگونه ساخت‌وساز غیرقانونی جلوگیری کنند.

وی با بیان اینکه مقابله با تخلفات حوزه زمین از اولویت‌های جدی مدیریت استان است، افزود: هیچ‌گونه مماشاتی با ساخت‌وسازهای غیرمجاز صورت نخواهد گرفت و با متخلفان برخورد قانونی و قاطع انجام می‌شود.

استاندار مازندران همچنین نسبت به عملکرد دستگاه‌های مسئول هشدار داد و تصریح کرد: در صورت مشاهده هرگونه کوتاهی، ترک فعل یا تخلف از سوی مدیران و مسئولان مرتبط، برخورد قانونی شامل حال آنان نیز خواهد شد.

یونسی رستمی تأکید کرد: صیانت از اراضی ملی و منابع طبیعی، خط قرمز مدیریت استان است و همه دستگاه‌ها باید در این مسیر مسئولانه عمل کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.