پایش میدانی مسکن ملی در سمنان؛ جدول‌گذاری و آسفالت معابر کوهسار آغاز ش

خبرگزاری مهر چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 10:58
سمنان- فرماندار سمنان از تأمین زیرساخت‌های آب، برق و گاز در سایت‌های الحاقی نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: همزمان با پیشرفت فیزیکی بیش از ۵۰ درصدی معابر، اجرای شبکه فیبر نوری در دست اجرا است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی صمیمیان صبح چهارشنبه در جلسه شورای مسکن سمنان در فرمانداری بیان کرد: آخرین وضعیت تأمین زیرساخت در سایت‌های الحاقی نهضت ملی مسکن به‌دقت بررسی شد و هماهنگی لازم با دستگاه‌های خدمات‌رسان برای تسریع در تأمین آب، برق، گاز و سایر نیازهای زیربنایی در حال انجام است.

وی با اشاره به روند اجرایی در شهرک کوهسار افزود: با توجه به اینکه برخی معابر این شهرک به پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد رسیده‌اند، برنامه‌ریزی لازم برای جدول‌گذاری، زیرسازی و آسفالت معابر انجام شده و این اقدامات با روند مطلوب دنبال می‌شود.

فرماندار سمنان در ادامه با اشاره به مسکن معوض مسکن مهر سایت های ۲۳ و ۲۴ سمنان تصریح کرد: این طرح با روند اجرایی مناسب در حال پیشرفت است و اقدامات اجرایی در بخش‌های مختلف به‌صورت مستمر در حال انجام است.

صمیمیان همچنین خاطرنشان کرد: زمان‌بندی مشخصی برای نخاله‌برداری و اجرای شبکه فیبر نوری در فاز نخست این طرح تدوین شده و اجرای آن در دستور کار قرار دارد.

وی با تأکید بر لزوم هم‌افزایی بین دستگاه‌ها گفت: رفع موانع اجرایی، تقویت نظارت میدانی و پایش مستمر طرح‌ها به‌طور جدی دنبال می‌شود تا روند اجرای برنامه‌های مسکن در شهرستان با انسجام بیشتری ادامه یابد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.