غلامرضا فرخی در مسابقات کشتی فرنگی نقره گرفت

افکار نیوز چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 09:34
ملی پوش وزن ۸۷ کیلوگرم با شکست در مبارزه نهایی نتوانست به مدال طلا برسد و به نقره بسنده کرد.

در ادامه مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در بیشکک قرقیزستان، در وزن ۸۷ کیلوگرم غلامرضا فرخی به مصاف آسان ژانیشوف دارنده مدال برنز جهان از قرقیزستان رفت که با نتیجه ۱۱ بر ۴ مغلوب حریف خود شد و به مدال نقره رسید.

فرخی در دور نخست با نتیجه ۹ بر صفر محمد سلطان زودا از تاجیکستان را شکست داد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۹ بر صفر محمدکودیر رسول اف از ازبکستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این دیدار با نتیجه ۸ بر صفر کومار سونیل از هند را از پیش رو برداشت.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.