
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، وزارت نیرو در اطلاعیهای اعلام کرد: در شرایطی که تهدید برخی زیرساختهای حیاتی کشور بیشتر شده است، کارکنان صنعت برق در سراسر کشور با تمام توان در حال پایش و نگهداری شبکه هستند تا جریان برق پایدار بماند.
در متن اطلاعیه به شرح زیر است؛
«در شرایطی که تهدید برخی زیرساختهای حیاتی کشور از جمله تأسیسات و نیروگاهها بیشتر شده است، کارکنان صنعت برق در سراسر کشور با تمام توان در حال پایش و نگهداری شبکه هستند تا جریان برق پایدار بماند.
از نیروگاهها تا خطوط انتقال و شبکههای توزیع، هزاران نفر از متخصصان این صنعت شبانهروزی تلاش میکنند تا کوچکترین اختلالی در خدمترسانی به مردم ایجاد نشود و چراغ خانهها روشن بماند.
با این حال در چنین شرایط حساسی، طبیعی است که محدودیتها یا خاموشیهای مقطعی نیز رخ دهد، اما آمادگی، همراهی و همدلی مردم عزیز میتواند نقش مهمی در حفظ پایداری شبکه ایفا کند تا کشور با آرامش و کمترین مشکل از این روزهای حساس عبور کند.
تقاضا میشود با حفظ آرامش، از مراجعه حضوری به ادارات برق و برقراری تماسهای غیرضروری با سامانه ۱۲۱ و سایر شمارههای اضطراری خودداری کنند.
اطمینان داشته باشید که صنعت برق همچنان تا آخرین لحظه با تمام توان پای کار خواهد بود و سرمایه اصلی آن در این مسیر، اعتماد، همراهی و همدلی هموطنان عزیز است.
صنعت برق ایران در خدمت مردم»