۱۳ نانوایی در تنگستان دوگانه‌سوز شد

خبرگزاری مهر سه شنبه 18 فروردین 1405 - 12:34
بوشهر- فرماندار تنگستان گفت: دوگانه‌سوز کردن نانوایی‌ها در دستور کار قرار دارد و تاکنون ۱۳ نانوایی دوگانه‌سوز شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مسلم سلیمانی صبح سه‌شنبه در جریان بازدید استاندار بوشهر ااز نانوایی های تنگستان اظهار کرد:ما از نزدیک پیگیر امور و با تمام توان در کنار مردم شریف تنگستان هستیم.

وی اضافه کرد: شهرستان در آمادگی کامل برای خدمت‌رسانی به مردم قرار دارد و تمامی مشکلات پیش‌بینی شده و تمهیدات لازم اندیشیده شده است، مردم عزیز نگران تأمین نان و سایر مایحتاج ضروری نباشند.

فرماندار تنگستان همچنین بر ضرورت رعایت استانداردهای بهداشتی و کیفیت نان تأکید کرد و از مسئولان مربوطه خواست نظارت مستمر بر نانوایی‌ها داشته باشند.

وی ادامه داد: دوگانه‌سوز کردن نانوایی‌ها نیز در دستور کار قرار دارد که در همه شهرستان‌های استان این مساله مورد توجه قرار گرفته و در تنگستان نیز طبق آمار موجود، از ۸۶ نانوایی فعال، تاکنون ۱۳ نانوایی دوگانه‌سوز شده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.