اهدای خون در استان بوشهر طی روزهای جنگ افزایش یافت

خبرگزاری مهر سه شنبه 18 فروردین 1405 - 11:57
بوشهر- مدیرکل انتقال خون استان بوشهر گفت: میزان اهدای خون در استان بوشهر طی روزهای جنگ افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا باستین صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مردم نوع‌دوست استان بوشهر همواره در امور خیر پیشتاز هستند و در زمینه اهدای خون هم شاهد اقدامات خوبی توسط مردم استان هستیم.

وی به اقدامات مردم نوع دوست این استان در روزهای دفاع مشروع ایران در برابر تجاوز دشمن آمریکایی- صهیونی اشاره کرد و ادامه داد: در این مدت میزان اهدای خون در استان بوشهر افزایش یافته است.

مدیرکل انتقال خون استان بوشهر با بیان اینکه در برخی زمان‌ها در شبکه ملی «خون‌رسان» هم کمک کرده‌ایم افزود: چهار هزار و ۵۰۰ نفر از آغاز جنگ تحمیلی تاکنون برای اهدای خون به پایگاه‌های انتقال خون استان مراجعه کردند.

وی با بیان اینکه از این تعداد سه هزار و ۵۰۰ نفر واجد شرایط اهدای خون بودند از افزایش ۲ برابری اهدای خون توسط بانوان و رشد چشمگیر در این زمینه خبر داد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.