استمرار جابه‌جایی کالا در شبکه حمل و نقل جاده‌ای

صدا و سیما سه شنبه 18 فروردین 1405 - 11:43
نایب‌رئیس انجمن کامیون‌داران اعلام کرد: با وجود آسیب‌دیدگی برخی بنادر کشور در پی اصابت‌ها، روند بارگیری و جابه‌جایی کالا توسط کامیون داران در این مراکز متوقف نشده است.

افزایش جابه‌جایی کالا در شبکه حمل و نقل جاده ای

جلال موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما گفت: با وجود اینکه برخی بنادر از جمله بندر شهید باهنر، چابهار ،کنارک و بندر انزلی دچار آسیب شده‌اند، فعالیت بارگیری و حمل کالا همچنان در جریان است.

او افزود: در جلسه‌ای که با وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، خانم صادق دستور تسریع در روند تخلیه و ترخیص کالا را صادر کرد که این اقدام به افزایش حجم تخلیه، بارگیری و جابه‌جایی کالا منجر شده است.

موسوی ادامه داد: اگرچه برخی واحدهای صنعتی مانند شهرک صنعتی الوند در قزوین و تعدادی دیگر از شهرک‌های صنعتی در استان‌های مختلف دچار آسیب شده‌اند، اما روند توزیع کالا متوقف نشده وکامیون‌داران همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهند و شبکه حمل‌ونقل را پایدار نگه داشته‌اند.

نایب‌رئیس کانون کامیون‌داران در پاسخ به این سوال که میزان خسارت واردشده به رانندگان در جریان حملات اخیر چه میزان بوده است گفت: برخی آسیب‌ها گزارش شده، اما گسترده نبوده و با وجود تهدیدات احتمالی، جاده‌ها حتی لحظه‌ای بدون حضور کامیون‌داران برای جابه‌جایی کالا خالی نمانده است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.