رشد ۳۱۰ درصدی تبدیل اسناد دفترچه‌ای به تک‌برگ در خراسان جنوبی

خبرگزاری مهر سه شنبه 18 فروردین 1405 - 11:39
بیرجند- اداره‌کل ثبت اسناد و املاک خراسان جنوبی از رشد ۳۱۰ درصدی تبدیل اسناد دفترچه‌ای به تک‌برگ در راستای اجرای طرح تحول دیجیتال و توسعه دولت الکترونیک در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا ابراهیمی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال ۱۴۰۴ تعداد ۱۸ هزار و ۳۳۴ فقره سند دفترچه‌ای در استان به سند تک‌برگ تبدیل شده که نسبت به سال قبل ۳۱۰ درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به اهمیت این اقدام افزود: این موفقیت حاصل تلاش شبانه‌روزی کارکنان و همراهی مردم استان است و طرح تبدیل اسناد دفترچه‌ای به تک‌برگ با هدف تسهیل امور و افزایش امنیت اسناد هویتی و مالکیتی اجرا شده است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک خراسان جنوبی ادامه داد: با اجرای این طرح، فرآیند نقل و انتقال املاک و دریافت استعلامات به شکل قابل توجهی تسریع شده و این تحول، علاوه بر رفاه شهروندان، به افزایش بهره‌وری در نظام اداری نیز کمک کرده است.

ابراهیمی در پایان از مردم خواست با مراجعه به واحدهای ثبتی، نسبت به تبدیل اسناد دفترچه‌ای خود به تک‌برگ اقدام کنند تا از مزایای این طرح بهره‌مند شوند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.