وزیر نیرو: برق تمام مراکز حساس کشور تأمین می‌شود

خبرگزاری مهر سه شنبه 18 فروردین 1405 - 11:27
وزیر نیرو با تاکید بر تأمین برق مراکز حساس کشور گفت: مشکلی در تأمین برق کشور وجود ندارد و حتی برق مازاد نیز در شبکه وجود دارد، اما مردم باید در مصرف برق مدیریت و صرفه‌جویی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر عباس علی‌آبادی وزیر نیرو، در صدا و سیما با اشاره به وضعیت تأمین برق در کشور اظهار کرد: برق تمام مراکز حساس کشور تأمین می‌شود و تا این لحظه که در خدمت شما هستم، ما برق مازاد داریم و می‌توانیم نیاز مردم را تأمین کنیم.

وی با بیان اینکه وجود برق مازاد به معنای مصرف بی‌رویه نیست، افزود: این موضوع به این معنا نیست که دچار اسراف شویم، بلکه همواره به مردم عزیز توصیه می‌کنم این کالای باارزش را به‌خوبی و بهینه مصرف کنند.

وزیر نیرو ادامه داد: برق از جمله کالاهایی است که با زحمت فراوان تولید و به دست مردم می‌رسد، بنابراین ضروری است در مصرف آن دقت شود و از اسراف، مصرف بی‌رویه و استفاده نادرست پرهیز کنیم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.