نایب قهرمان المپیک بعد از گذشت ۶۰ روز از جراحی زانوی آسیب دیده خود به میدان مبارزه بازگشت و به نظر می رسد با آمادگی بالایی که دارد می تواند در آسیا مدال طلا را کسب کند.
ناهید کیانی که ۱۰ بهمن ماه زانوی پای راست خود را به تیغ جراحی توسط دکتر سهراب کیهانی سپرده بود، بعد از طی کردن دوران نقاهت و انجام تمرینات آماده سازی خود، ۱۰ فروردین ماه در مسابقات انتخابی شرکت کرد.
وی که سرحال بود و آمادگی نسبی داشت در دو مبارزه ای که به میدان رفت رقبای خود را شکست داد و جواز حضور در مرحله نهایی اردوی آماده سازی را در وزن ۵۷- کیلوگرم کسب کرد.
به نظر می رسد حضور او در مسابقات قهرمانی آسیا قطعی است و آماده می شود تا ضمن کسب مدال طلای این رقابت ها، جواز حضور در بازیهای آسیایی را به دست آورد.
منبع خبر "
افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.