شلیک پلیس به اراذل و اوباش و سارق سابقه دار در نوشهر

خبرگزاری مهر سه شنبه 18 فروردین 1405 - 10:46
نوشهر - سرهنگ نورانی فرمانده انتظامی نوشهر گفت: اراذل و اوباش و سارق سابقه دار با شلیک ماموران پلیس نوشهر زمین گیر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حجت نورانی، افزود:کارآگاهان پلیس آگاهی در پی وقوع چندین فقره سرقت و خفت‌گیری با انجام تحقیقات فنی و اطلاعاتی، متهم را که از سارقان سابقه‌دار و اراذل و اوباش بود شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران پلیس با هماهنگی قضایی و در عملیاتی ضربتی متهم را که با مقاومت قصد فرار داشت با شلیک گلوله زمین‌گیر و بازداشت کردند.

سرهنگ نورانی تصریح کرد: متهم پس از دستگیری و طی مراحل درمانی برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.