پلمب یک درمانگاه فاقد مجوز در زاهدان

خبرگزاری مهر سه شنبه 18 فروردین 1405 - 10:38
زاهدان - مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: بنا به گزارش‌های مردمی و بازرسی‌های محسوس و نامحسوس بازرسان ویژه، یک واحد درمانی که در حال انجام معاینه و صدور نسخه پزشکی بود، پلمب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ایرج عزیزی صبح سه شنبه به خبرنگاران گفت: بنا به گزارش‌های مردمی و بازرسی‌های محسوس و نامحسوس بازرسان ویژه دانشگاه علوم پزشکی، با حضور رئیس شعبه سیار تعزیرات حکومتی زاهدان، یک واحد درمانی که در حال انجام معاینه و صدور نسخه پزشکی بود مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: در بررسی‌های انجام‌شده مشخص شد این واحد فاقد مجوزهای قانونی لازم بوده و بدون حضور مسئول فنی فعالیت می‌کرد.

وی افزود: بر همین اساس و بنا به درخواست دانشگاه علوم پزشکی، این مرکز تا زمان تعیین تکلیف پرونده و بررسی در مراجع تعزیراتی و قضایی پلمب شد.

عزیزی گفت: شهروندان محترم می‌توانند در صورت داشتن هرگونه ابهام درباره مجوز فعالیت یا شناسه مسئول فنی درمانگاه‌ها، مطب پزشکان، داروخانه‌ها و سایر مراکز دارویی و درمانی، گزارش‌های خود را از طریق سامانه ۱۳۵ اعلام کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان بیان کرد: با توجه به اهمیت موضوع و رعایت حقوق بیماران، سلامت‌محور بودن خدمات درمانی و دارویی و نیز پرداخت هزینه‌ها در قبال دریافت خدمات قانونی و متناسب، نظارت بر این مراکز با جدیت دنبال می‌شود.

عزیزی بیان کرد: شعب تعزیرات با متخلفان حوزه بهداشت، درمان و دارو بدون هرگونه اغماض برخورد کرده و قانون را به‌طور کامل اعمال خواهند کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.