صادرات ۳۱۲ تن میگو از چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری مهر سه شنبه 18 فروردین 1405 - 10:16
شهرکرد- مدیرکل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: برای نخستین بار از این استان ۳۱۲ تن میگو به خارج از کشور صادر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالله گنجی گفت: صادرات میگو از استان به خارج از کشور برای اولین بار صورت گرفته است.

گنجی گفت: چهارمحال و بختیاری به عنوان قطب آبزیان کشور در زمینه صادرات خوراک و افزودنی خوراک آبزیان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

وی افزود: صادرات خوراک و افزودنی خوراک آبزیان نیز در مقایسه با سال گذشته با عبور از مرز ۸۰ هزار تن نسبت به سال گذشته بیش از ۳۸ درصد رشد داشته است.

مدیرکل دامپزشکی استان همچنین گفت: ماهی خوراکی منجمد بیش از ۹۴ تن، ماهی خوراکی تازه بیش از ۸۹ تن محصولات لبنی بیش از ۵۱ تن از دیگر محصولات صادراتی استان بوده است که به کشورهای حوزه اوراسیا و عراق صادر شده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.