وزیر جهاد: افزایش بهره‌وری و کیفی‌سازی غلات برنامه راهبردی دولت است

خبرگزاری مهر سه شنبه 18 فروردین 1405 - 09:50
وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه افزایش بهره‌وری و کیفی‌سازی بذور غلات برنامه راهبردی دولت است، گفت: با اتکا به تولید داخل و وفور غلات در انبارها هیچ خللی در تولید و عرضه محصولات وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، غلامرضا نوری قزلجه، وزیر جهاد کشاورزی در دیدار با کاوه زرگران، رئیس هیئت مدیره انجمن غلات ایران، با اشاره به بارندگی‌های مطلوب در چند هفته اخیر، گفت: سال زراعی پربرکت و پررونقی پیش‌رو است و با تلاش کشاورزان و تامین‌کنندگان بازار غلات از شرایط مطلوبی برخوردار خواهد شد.

وی به سیاست حمایتی دولت از تولیدکنندگان غلات در کشور اشاره کرد و گفت: امسال با هدف افزایش کیفیت و بهره‌وری در خرید تضمینی گندم، ۲۰ هزار تومان بیشتر از نرخ مصوب (۲۷۵۰۰ تا ۲۹۵۰۰ تومان) به گندمکاران برای گندم باکیفیت پرداخت می‌کنیم.

وزیر جهاد کشاورزی تأکید کرد: با اتکا به تولید داخل و وفور غلات در انبارها هیچ خللی در تولید و عرضه محصولات غلات‌پایه ایجاد نشد و فراوانی گندم و آرد، تولید و عرضه به اندازه کافی نان در شرایط بحرانی جنگ در سراسر کشور را، تضمین کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.