اعزام ناوگان حمل و نقل همدان به بنادر کشور

خبرگزاری مهر سه شنبه 18 فروردین 1405 - 09:49
همدان-مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای همدان گفت: از ۹ اسفند پارسال تا روز ۱۶ فروردین ماه ۴ هزار و ۱۱۹ دستگاه ناوگان حمل‌ونقل عمومی استان به بنادر جنوبی کشور اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید پرورشی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از تاریخ ۹ اسفند سال گذشته تا ۱۶ فروردین امسال ۴ هزار و ۱۱۹ دستگاه ناوگان حمل‌ونقل عمومی استان همدان به بنادر جنوبی کشور اعزام شدند، اظهار کرد: این ناوگان مأموریت انتقال کالاهای اساسی به استان همدان را برعهده داشته‌اند.

وی ادامه داد: در این بازه زمانی بیش از ۵۳ هزار و ۲۴۹ بارنامه برای حمل کالاهای اساسی به مقاصد مختلف کشور صادر شده و ناوگان حمل‌ونقل عمومی استان با تمام ظرفیت در مسیر تأمین و جابه‌جایی کالاهای اساسی فعالیت کرده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان همچنین به مشارکت فعال رانندگان و کامیون‌داران اشاره کرد و گفت: در یک ماه گذشته رانندگان ناوگان استان در قالب برنامه‌های جمعی و خودجوش، چندین مرحله رژه خودرویی در شهر همدان و شهرستان‌های تابعه برگزار کرده‌اند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

بیشتر بخوانید