افزایش بهره‌وری و کیفی‌سازی غلات، برنامه راهبردی دولت

صدا و سیما سه شنبه 18 فروردین 1405 - 09:37
وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد که با اتکا به تولید داخلی و موجودی کافی غلات در انبارها، هیچ خللی در تولید و عرضه محصولات غلات‌پایه ایجاد نشده است.

افزایش بهره‌وری و کیفی‌سازی غلات، برنامه راهبردی دولت

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ،غلامرضا نوری در دیدار با کاوه زرگران رئیس هیئت مدیره انجمن غلات ایران ،  با اشاره به بارندگی‌های اخیر،  سال زراعی پیش رو را پربرکت و پررونق توصیف کرد و از وضعیت مطلوب بازار غلات با تلاش کشاورزان و تامین‌کنندگان خبر داد.

وی همچنین  از سیاست‌های حمایتی دولت از تولیدکنندگان غلات سخن گفت و افزود: امسال برای تشویق به افزایش کیفیت و بهره‌وری در خرید تضمینی گندم، مبلغ ۲۰ هزار تومان بیشتر از نرخ مصوب (۲۷۵۰۰ تا ۲۹۵۰۰ تومان) به گندمکاران برای گندم با کیفیت پرداخت خواهد شد.

وزیر جهاد کشاورزی تأکید کرد که فراوانی گندم و آرد، تولید و عرضه به اندازه کافی نان را در شرایط بحرانی جنگ در سراسر کشور تضمین کرده و هیچ نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.